Mısırlı yatırımcı Mohammed Al Saloussi ile nikah masasına oturmak için adeta geri sayıma geçen Şeym Subaşı, toplumsal medya hesabını gelir kapısına çevirdi.
6 Şubat’ta Kahramanmaraş Pazarcık ve Elbistan’da meydana gelerek yaklaşık 50 bin vatandaşımızın vefatına neden olan zelzelenin birinci günlerinde toplumsal medya hesabından reaksiyon toplayan paylaşımlara imza atan Subaşı, kelam konusu paylaşımlar sonrasında 400 bin takipçi kaybı yaşamıştı. Şeyma Subaşı bu kere toplumsal medya hesabını gelir kapısına çevirme kararı aldı.
Son periyotta paylaşımları ve açıklamalarıyla sık sık gündeme gelen Acun Ilıcalı’nın eski eşi Şeyma Subaşı, artık toplumsal medyada para karşılığında, özel hayatını herkese gösterecek.
ABONELERE ÖZEL PAYLAŞIMLAR
Sabah Gazetesi’nden Bülent Cankurt’un haberine nazaran; Subaşı, bir teknoloji şirketinin kullanıcılarına fiyatlı abonelik hakkı tanımasını, Türkiye’de birinci kullananlardan biri oldu ve abonelik başlattı.
“Seyahatlerimden ve hayat seyahatlerimden daha fazlasını görmek için” deyip takipçilerini abone olmaya çağıran Subaşı’nın özel hayatını takip etmenin bedeli ise aylık 66.99 TL.
Subaşı aylık 66,99 TL karşılığında kendisine abone olanlar kullanıcılar için özel hayatından canlı görüntüler yayınlayarak özel fotoğraf ve öyküler paylaşacak